Snurresprätt

ÅH. kill me, right here and right NOW.

Igår hade jag en tid hos min behandlare som jag missade, kul.. j-ä-v-l-i-g-t kul ju?
Jag trodde det var idag klockan 16. Men icke, då ringer hon när jag är påväg till tandläkaren igår.
"Du hade en tid hos mig idag klockan ett"

FAKK.

hej en räkning på hundra spänn
hej dåligt minne
hej misslyckade jävla petra jävel.


skolan skiter sig rätt rejält idag. Jag orkar inte.
(jo jag måste till skolan, ni kan vara lugna)

Tur Camilla kommer hit ikväll, bästa storasyster ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Synd att du missade tiden gumman, låter inte alls kul med den där räkningen.

Du fixar skolan gumman, jag tror på dig!

Puss<3

2011-03-31 @ 17:42:04
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0