pling

Godmiddag!

Shitespompesfritles vad-trött-jag-ÄR. Mgahaahallah, yabbedubiduuuu. Varå, märks det?

Fett med kult att somna klockan halv två och sen vakna fyra igen och inte kunna somna om :@
BLÖÖÖÖÖÖÖH. ett bevis på att sömntabletterna behövs ännu. Jag höll på att panika i 3 timmar inatt.
Syster + pojkvän sov så jag satte på musik i mine hörlurishes. Högt och det blir bra, annars fåre va!

Jag gav upp lite där när det började bli ljust ute och klockan strax skulle ringa.
Jävla fettmakänslor, jag haaaaaaaaaaaaaatar er, förstår ni det? bra. tack. puss. hej.

Petras beroende + försök till att blåsa (såpbubblor tänkte jag säga) blåsbubblor..
 
 
 


nu kommer fanne och hämtar mig, TJING!


Kommentarer
Postat av: Maja

Usch vad jobbigt att du inte kunde sova så bra i natt, men du är så fin ändå. Oavsett vad de dumma tankarna säger, du är bra som du är gumman! <3

Och tummen upp för extra proffesional! De godaste tuggummina.com! Själv älskar jag de med citrussmak, mums!

Puss<3

2011-03-18 @ 15:03:02
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0