Hoola mi amigos!

Godmorgon!

Jösses. Jag vaknade först klockan tre inatt av den första mardrömmen, gick på toa och somnade om (intressesmurfarna antecknar), sen vaknade jag vid fem igen av nästa mardröm. Somnade om vid sex och vaknade vid sju av ÄNNU EN MARDRÖM -.- Jag börjar bli rädd för mig själv.

Smsade paranöten och somnade sen om till åtta. Då gav jag upp och gick upp. Åt frukost med Elin och nu har jag gjort mig iordning och väntar på att klockan ska bli kvart i tio så jag kan gå till skolan och få den överstökad.
MatteB-lektion 10.20-11.20 och sedan en fet håla till 14.30. Då hade jag tänkt vara en snäll dotter och tvätta bilen innan SvenskaB:n börjar till 15.30 och efter den måste jag skynda mig till villan samtal 15.45. Håll tummarna vettja!


fråga mig inte vad jag gör på bilden till höger *blink*


Kommentarer
Postat av: Maja

Usch, mardrömmar gillar vi inte. Har faktiskt inte haft några på hur länge som helst, numera kommer jag inte ens ihåg mina drömmar xd

Usch, den hålan låter ju inte alls härlig. Själv skrev jag nationella i engelska idag, men vi har typ specialdag så är ledig resten av dagen =)



Du är så fin gumman!

Puss<3

2011-05-04 @ 12:09:16
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: miss u

vi måste hålla ihop vi nötter, så är det bara;P



btw, du va allt extremt vacker idag med lillflickan min!!!! chaise!;) tänk att du är min vän, tjihooooo!!!!! undrar vad jag gjort för att förtjäna detta:P



lycka till sen. kom ihåg, en siffra är bara en siffra. livet är ngt annat!!! din inställning och tankar skapar ditt mående<3<3

kisses!!!!

2011-05-04 @ 15:04:58
Postat av: Ullis

Men åh amiga! Du verkar ju ha jordens mest underbara hy ju!

2011-05-10 @ 18:04:36
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0