Liseberg

Snodde denna gosebilden från bästis.

Två lyckliga cheyer och en kanin :D

Oppsihejsi vilken frånvaro det var här då. Jag har bannemej inte hunnit kika in förens nu.
Gårdagen spenderades med bästa folketLiseberg! Dock kände jag mig som Agda 75 med sex stycken ungdomar som sprang runt som grisaknoar till dom olika karusellerna. Jag köpte inget åkband eftersom jag är mesproppen numero uno. Men lika mysigt hade jag för det. Dock smått jobbigt emellanåt men det skiter vi i.

Att kolla på folk är intressant må jag säga. Alla är verkligen olika. Stilar, storlekar osv.
Var det någon som ens brydde sig om att jag gick runt i mina jeans med tjocka lår? Nej. Bara jag själv.
Inte en jävel tittade, skrattade eller pekade ut mig som den feta knubbiga tjejen. Jag trivdes bland folk.
Det är inte vanligt men jag kände igen känslan, jag har kännt den förut. Friskhet, here I come!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörruduru Petriis, du har absolut inga tjocka lår.. du är inte tjock någon stans. Du är smal smal smal smal smal smal smal smal, och inte lite smal mycket smal, men inte för smal, perfekt smal. Ursnygg är vad du är!

2011-05-02 @ 15:38:44
Postat av: Maja

Åh Liseberg! Jag vill dit nuu!!!

Va INGET ÅKPASS! Hur fan kan man vara på lisse utan att åka något, okje, jag åker typ allt så... ^^,

Helt rätt tjejen, ingen kollar, ingen bryr sig. Och du har INTE feta lår, MOT FRISKHETEN!

Hoppas du haft det bra söting!

Puss<3

2011-05-02 @ 17:13:14
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0