Åhmajgad, it´s freakin sunday!

Måste börja med att säga att ni är så gulliga så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
IIiiiiHiiiiiiiiiih tack för responsen på förra inlägget, guld värt ♥

KAN jag bidra med något (eller bidraR jag med något redan?) som ni vill läsa om så SKRIV!
Good things to know liksom. Jag diggar humor som ni kanske redan har märkt och kan jag så är
det bara helt underbart om jag kan hjälpa, stötta, underhålla, skratta med er, skratta åt er osv.. ;)

snyggast evah.


Aa aa aa fast nä. Jisses amaliarullgardina vad trötter jag är! Storasyster kom ju hit från Varberget igår eftermiddag och sedan dess har det varit full(ejtoa)rulle! Idag fick hon för sig att hon skulle leka militär så hon givade upp oss i vakt och körde ett stenhårt fyspass upp på teaterkullen utanför oss. Halleluja, 20 min och vi var totaly DEAD! Inte nog med det så hade både Jag, Krille och Challemannen träningsvärk efter vår 5km´s löpning igår.

Hurtigt måste jag säga!

Å andra sidan, vad har vi gjort resten av dagen? Hälsat på farmor som två små trötta zombies jag och syster, käkat upp hennes clementiner och druckit färskpressad apelsin/morotsjuice. Smarrigt värre!
Sen vart det köttgrytemiddag och kortspel med mysfamilia innan syster åkte tillbaka till berget med var.

Veeeeeeeeeeeeem är kortmästarN, veeeeeeeeeeeeeeeeeeem?!?!?!? ;););););)


MOIIIIIIIIII!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0