BINGO! där satt den.

typ så. hehe

Fatta vilken udda idrottslektion vi hade idag? Först så blev vi indelade två och två. Sen skulle vi tydligen köra någon blindtävling genom att kasta över ärtpåsar över en tjockmatta som stog på höjden, till dom andra två så att dom inte kunde fånga dom.

Efter det var det dax för "bingo" = indelade i fyra lag, sitta på ett led, få en lapp med olika fysövningar och hela laget ska i sin tur göra de övningarna som stog i sin ordning. När vi hade gjort klart alla så skrek man "BIIIIINGO!!!" ;) Vems lag vann båda gångerna tro? *vysslar* hehehoho, MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITT!! Fett kul lektion om jag får säga det själv!


Hur bra matchar jag inte min strumpor till tröjan dåeee?!?!?!

Sen har dagen rullat på och vi fick sluta en timme tidigare, yiha. Sen jag kom hem har jag suttit med mitt nationella Svenska B tal som vi tjejer i klassen ska hålla imorgon. JAGKOMMERDÖ. på redigt. har en sjuk ångest över det. Kommer inte klara det utan att bryta ihop. Men vafan jag SKA göra det, om jag så ska storlipa!


Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

ETT TAL ? skämtaruuu med mig ? va fan e de för tal :O

önskar dig all lycka till :d chilla ner lite,det kommer gå bra <3

2011-11-23 @ 20:00:40
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Elin

Haha nej, jag vet, du missar ju villan ibland ja :P

Nix, försov mig. :P Hur länge har du gått på villan?



Du har rätt. Vi vet vad som är rätt, men gör ändå fel för att det är lättare. Mindre jobbigt, mer välbekant.



Några år äldre än dig alltså. :)

kramar

2011-11-23 @ 23:40:32
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0