Nationella Svenska B, halleluja..

Godmorgon!

Hur mårs det?
 Jag mår okej. Aningen trött i ögat och ont i lederna. Varför gå smärtfri en enda dag liksom? ;)
Nä. det har blivit mer min grej att klaga på något varje dag. Fullt normalt om man heter Petra!

random bild från julafton förra året. ÅH JUUUUUUUUUUUUUUL....


Idag ska jag iallafall till skolan. Hade inte Krille dragit upp mig ur sängen imorse så hade jag lätt legat kvar hela dagen. MAWH. varför ska sängar vara extra sköna på morgonkvisten?! Så himla onödigt måste jag säga. Men tack pojkvän, du börjar förstå hur jag funkar nu.

Dock så hade jag kunnat sova en timme till nu för frukosten ligger i magen, kläderna och lite smink är på och klockan är inte ens sju ännu! Fast okej. hej å hå jag kommer sova bort hela dagen om jag lägger mig ner ;)

Tvilling, Bror & Jag innan utgång för snart ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ haha alla är nog trötta på morgonen:P eller jag är bara trött de dagar jag ska till skolan och måste gå upp:P idag vaknade jag innan 7 trots att jag är ledig xD



Tack så hemskt mkt petra<3 du gör mig otroligt glad ska du veta :)

hoppas du får en grym dag med massa skojigheter:D



pusselipuss<3

2011-11-17 @ 08:45:43
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Liten tröst att i alla fall veta hur man kan göra, även om det inte funkar alla gånger och även om det inte är särskilt lätt så kan du dig själv så du vet det liksom.



Blir så glad av att se bilder på dig och din syster. Ja av hela din blogg egentligen, men ler lite inombords varje gång jag ser bilder. Ni är så fina.

kramar

2011-11-17 @ 13:06:57
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0