Tisdag i sin vanliga ordning.

Vaknade av hejdåpussen av älskling imorse, somnade om en timme och steg sen upp och gjorde gofrulle.
Jag har rullat runt som en boll i sängen inatt, vaknat av och till hela tiden  ( alltså är allt helt i sin ordning.. ÅH ge mig sömn -.-)

  +     +      =

Otroligt nog gick det jättebra på träningen sen. Hallelujamoment vad trötter jag blev!
Men det är enbart skönt att känna att man verkligen tar i och kämpar! GOODWORK.

Sen då?

Jag och min saknade lilla Kimpilimpis satte oss i datasalen på hennes (och min egenodlade) håltimma och jag satt bannemej inte vid fejjan (som i den vanliga ordningen alltså) utan jag jobbade på som en liten fesk simmar i havet. ehja. ni fattar. Så nu har jag ännu en sak att pricka av från "the-to-do-list".

Lunch, psykologi och slutligen geografi (+ en random fruktstund?) Sen sen SEEEEEEN slutade vi.
Synd om dom som har lektioner till fem bara (inga nämda, inga klämda ;)).. FNESSS.

Så. det var den skoldagen. Nu har jag slängt mig i soffan i min bebisdräkt efter att ha städat the hole lägenhet (i sin vanliga ordning ofc) eftersom inte syster "hann" göra något innan jobbet. Brukar låta så va? Nej men bara låt stackars lilla mig göra allt. EGON :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0