Simma lugnt

Godmorgon!

Allt bra med er idag?
Jag mår okej. Är sjuuuuukt nervös så jag mår illa men annars är jag mycket piggare än igår!
Badhuset idag med crossgruppen.. Halleluja. Fast det kommer gå fint för den enda som
bryr sig om hur jag ser ut är JAG SJÄLV.
tror jag iallafall. Får tänka så iaf, klokord by Elinpelin.

btw. den apan stängde in mig i garderoben igår, fullt normalt ha?

Ni bara måste älska min morgantröja? viiiiiiiiiiiisst gör ni? ;)

Dax att dra på sig bikinin och börja acceptera sin äckliga kropp kanske?






Kommentarer
Postat av: sara

du fixar det! vi andra ser bara hur vacker du är <3

2011-10-04 @ 11:33:20
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0