Söndag, plugg, städ och mys

Krilleboyen har lämnat placet och här sitter jag i soffan med lite överblivet godis. Smask säger vi då.
Han kom vid halv nio igårkväll och tog hand om sjuklingpetris. Snillhist :) Vi skulle kolla den där filmen på fyran men båda somnade innan halva hade gått haha! Piggt gäng ;) Såärrrrrrrrrrrrrrre när man mår dulit.


Igår badade jag i hopp om att bli varm (med sällskap av kaffet i min fina kopp ofc.) dock så höll jag på att frysa ihjäl en timme efter att jag stigit upp så då tog jag en varm dusch också. Harregud, min kropp kommer bli uttorkad. Score till mig förresten, bada är liksom inte min grej annars ;)


idag lullar jag runt i gossekläderna som jag typ levt i, i över en vecka nu..


Om en stund måste jag ta tag i plugget, kom på att jag har rättskunskapsprov imorgon, JIPPIIIIIE!!!?
Sen städ och även en psykologiläxa plus projektarbete som ligger och väntar på mig.

Ha en bra söndag finisar ♥


Kommentarer
Postat av: Tove

ÅH MEN ÅH, jag saknar dig Petra, alla bilder du lägger upp.. Koppen, erat badkar (hehe), er soffa, ditt fina rum..



här om dagen såg jag världens finaste lila gardiner och tänkte direkt på dig, hur fint de skulle passa i ditt rum!



herregud, petra. min fruxokopp är sönder, nu har jag bara min giraffmuggis kvar som favoritkopp. måste komma och köpa flera :D



åhå. glad att du hittat en parhäst (ehehö), du behöver kärlek, min fina vän. JAG SAKNAREJ. :(

2011-10-09 @ 12:58:54
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0