Tjillevippen!

MopperäsarN här. Maha! Rätt kul när man tänker att pappa har köpt sin moppe av sig själv.
Jag och elin fick en varsin när vi fyllde femton och sen för två år sedan så sålde vi den ena till någon
random och den andra till pappa, som själv köpt den till oss, för att han tyckte den var "bra att ha" ;)

Eh. hur jag nu kom in på det? Jag skulle bara säga att jag har kört moppen till sin vintervila idag.
Det var ett bra tag sen man brummade nissen, det var ju skeeetkul! ;D Hihihi.



Moshänlän håller på med maten och jag håller på å hungra ihjäl..
Fisk, potatis å spenat står på menyn. Ikväll ska jag äta nyplockade hallon med lakritspuckglass.
Har ni inte smakat det så är det en skam för hela släkten ;) FETTGÖTT!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Cilla

sv: Haha vet, helt gaaaalet! Vet inte vad det är som gör energidryck så himla gott men älskar verkligen smaken! x) To diiiiiie for! Och tack detsamma petris! <3 finfin!

2011-10-09 @ 19:47:42
URL: http://brandehav.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoho, vi har också fisk på menyn idag faktiskt. Och potatismos, fast vi hade inte så mycket potatis så det är potatis,morot och palsternacksmos.. typ rotmos? Utan kålrot..



Nej, man duger aldrig riktigt. Förmodligen inte ens om man var bäst i världen.



Hmm jag har ju provat att bryta både tummen och ett lillfinger och jag vet faktiskt inte. Ett riktigt magknip är fan på samma nivå fast just magont är extra vidrigt. Det är ju mitt på och så jäkla svårt att tänka bort.

2011-10-09 @ 19:51:39
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: sara

själv har man aldrig ägt någon sådan skönhet. dock har jag nöjt mig med min lilla havremoppis, haha (a)

2011-10-09 @ 20:50:11
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Julia

hahah rolig pappa :P

as kul att köra moppe dock bara gjort det några gånger haha..

:)

2011-10-10 @ 07:03:05
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0