Underbara classmates ♥

Veeem kunde uppmuntra en deppig petrus om inte mina finfina klassflickor? Ni är fanimej bäst ♥


Jahapp.
Då sitter man här på röven igen. Sega lektioner idag men dagen gick hyfsat snabbt ändå.
Det blir vad man gör det till eller hur var det nu? Tur vi är fyra miffade små gulleflickor som håller ihop ;)

Ikväll blir det mys med fino, han kommer hit och sover hos mig. Funderar på att överaska med något bakverk men orkar jag? det är frågan. Typ kladdis? paj? muffins? godis? åååååhå... det sista lät inte helt fel.
Dock blir det färdigköpt i sånnafall mohaha. Heeeeeeeeeelp me people?!?!?!


Kommentarer
Postat av: sara

du får ha en jättebra kväll fina petris! <3

2011-10-06 @ 16:05:32
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Julia

fina vänner du har, skönt att dem kunde pigga upp dig vännen för du är fin och värd att må bra . <3



ta godis, det lät som du hest ville ha det haha ;)



kram !

2011-10-06 @ 16:12:21
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: linnea

Tack för ditt svar! :) Fick du börja med ND's direkt eller lades dem till vartefter att du kommit in i själva matschemat eller vad man ska säga? Hur gick det med vikten och så, så rädd att allt sker så fort nämligen. Egentligen ingen idé o dra ut på den smärtsamma biten kan man ju egentligen tycka.. Men vill kunna bearbeta det psykiska samtidigt, och då blir jag rädd om det går så fort..



Känner du dig fortf bunden till matschema o så? Eller känner du att du kan äta lite mer flexibelt och så nu? När började du våga testa på mer sötsaker och sånt - hade du först godis osv som mellis alt eller har du kunnat äta det "utanför schemat"?

Jag har gått i behandling när jag blev sjuk första gången, ungefär som din såg den ut då. Sen nu har jag blivit sjuk på nytt och har gått i både öppenvård och varit inlagd detta år. Och nu kanske jag ska få chansen att påbörja dagvård.. Funderar på att om jag får chansen, faktiskt ge det chansen, efter alla andra försök. Hur såg din dagvård ut, vad innebar den!? :)



Förlåt för alla frågor, haha..

Fortsätt kämpa på, beundrar att du tagit dig så långt som du faktiskt har även om det inte alltid känns så själv kanske (jag jämför med mig, och inspireras). Kramar!

2011-10-06 @ 18:15:51
URL: http://linneahs.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vad sägs som lite grädde hehe ;)

Du är bäst Petra alltid på bra humör fast du inte är det haha :-D <3

2011-10-06 @ 18:51:44
Postat av: Jessika

/Jessika haha :)

2011-10-06 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0