Potatismos och köttfärssås?

Tjenis!

Medans systeryster är i duschen så hinner jag skriva några rader innan vi cyklar till moster.
Idaaaag är det sol och då blir man glá för det är såhär det ska vá ;)

Backträningen gick prima, fett jobbigt men faktiskt ganska kul. Tycker att allihopa kämpade på grymt bra!
Goooodworkie. Efter frukosten(som vi alltså får i skolan) så gick kimpis och jag + kaffet bort till konstgräset
där killarna spelade i skollaget mot aspero. ASSPÄNNANDE fifan! 2-2 och sen förlängning och efter det straffar.
Aspero vann dock, men boysen var så duktiga så!

Efter det vare lunch. Fatta konstig kombo med potatismos och köttfärssås?
Det lät äckligt och såg ut som jagvetintevad men det var bannemej SKITGOTT!!

Håla till tjugo i två och sen en timmes Naturkunskap. Petra + molekylbildningsatomskit = INTE okej.
HAHAHA! Vår lärare fick dampryck på en kille i klassen och det lät så roligt så jag höll på att dö av garv!!
Tur jag kunde samla mig lito sen och göra dom där äckelsvårauppgifterna (tack för hjälpen jessika ;))

bild från sommaren 2010


Jädrar!!! Måste sticka nu, ska vara hos moster om en halvtimme och har lite grejs att fixa först!

Tjingelong ♥


Kommentarer
Postat av: sara

sv: här har varit vaaaarmt! jätteskönt väder, tänk att det är oktober nästan?! :)

2011-09-29 @ 20:54:09
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Julia

sv:

det var inte så jag menade. jag menade att jag får inte, kan inte, går inte att försvinna. eller att sova bort några månader. så menade jag !



jag vet att jag måste låta folk hjälpa mig.. men jag är rädd och det är lättast att hålla allt för sig själv.. iaf så länge de funkar..



åå jag frågade denise oxå, skulle verkligen vart kul ! :) men då skulle de ju vara kul typ om jag sov över en natt ?



kram

2011-09-29 @ 21:06:40
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: Elin

Eller hur. Ändå gör vi saker bra, men man lyckas liksom lägga allt fokus på alla fel vi gör. Just idag gör jag nog bara fel. Ingenting har blivit rätt.



Uscha, det är just det, nätterna behöver egentligen sovas igenom för att man ska palla dagen. Särskilt för dig som har så mycket att göra om dagarna.

japp äter tre tabletter varje kväll. De funkar rätt bra. Du äter inte varje natt eller hur?

kramar

2011-09-29 @ 21:52:34
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0