Myyyyys

Nyshoppade asfulfinagosiga pyjamas braller ❤


Kommentarer
Postat av: Emelie

NAWW, så söta!
Och efter din kommentar jag fick (eller, jag fick båda. Oroa dig inte för det, jag får alltid båda :3333) så kan jag inte säga annat än att HELA DU ÄR SÅ SÖT. Vill bara krama om dig hååårt.

Gud, så fint! Skönt att det är samma område - då är det ju nära till de man älskar + att man redan kan allt om det och känner sig trygg där. Perfa, ju!

Många har frågat (typ alla?) om inte jag och Martin har planer på att flytta.. Haha.. Vi har väl skämtat om det, men vi har ändå bara hållit ihop i 3 månader, så det är ingenting vi snackar seriöst om. Men jag älskar massamassa att vara med honom, såklart. (faktum är att han kommer hit om en halvtimme, efter jobbet :3)

2012-08-08 @ 20:59:24
URL: http://sockerskrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0