Bästa på länge!

Waaaaaaaah SÅ UNDERBART!!

Jag tog en löprunda runt halva sverige typ. Nä men åh jag blev så glad för jag orkade mycket mer än jag trott! Sprang nog ca 6 km i ett bra tempo hela vägen! Wiiiiiiiiie. Bort till Mc-kåken och runt vallås och sen hamnade jag vid rejmes och åååååååh vilken äckligt härlig känsla! Var inte helt död när jag kom hem heller och det var la ett gott tecken. Jag kunde säkert sprungit längre men det räcker såhär idag.

Har precis gjort mig en smoothie. Dock blev den inte lika god som Elins :( Snifft!
Men men vi ska ju snart äta igen så får se te å sörpla i mig den nu. 


Hmppf. jag har verkligen ärvt min fars bigmamah panna -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0