FEP ♥

Jag skrev ett inlägg igårkväll som tydligen inte ville publiceras.. hmpff. Aja det var inte positivt ändå så det var la tur det I think.

Uhu, jag har haft en underbar dag ♥ Mammsen bjöd mig och Elin på frukost i stan. Jag å mamma tog en baguette med brieost och salami och Elin åt bakad potatis (vi blev inte förvånade, fness!). Satt och pratade och mös i ett par timmar. Sen tvingade vi (nästan iallafall) mamma att följa med oss in i klädaffärer. Jag hittade ett par byxor och en kofta som jag ska önska mig i födelsedagspresent. AWESOME! Sen tröttnade mammsen och cyklade hem. Jag och Elin gick ett par rundor till sen tog vi bussen direkt hem till Fannepanne ♥.

En tripp till maxi och sen inom och köpte thaimat senare så landade vi i Fannes soffa igen. En urmöjsig kväll har jag haft. Japp. Så det så. Fanny har ihärdigt försökt att hitta en klänning till mig på nätet som jag ska ha på vår 20 års fest den tredje. Hittade en apa fin!! Tror ni den fanns i rätt storlek? NEJ. Åh sug. Fick ju adhdryck. Sen provade vi Fannys klänningar och alla var super fina, bara det att jag liknade en babian i alla. Fast nä. Men jo.

Men skitiré nu. Jag har haft en bananbra kväll med mina töser ♥ THANKS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0