Mmmh måndag ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

eller?

Nä fyfabian.

Första dagen i skolan efter lovet så har vi PROV. Hur lamt är inte det? Jag satt och printade in det mesta igårkväll men innan dess har jag vägrat att plugga. HEJDÅ LOVET typ. Nej men ja. Som tur var så var det inte så svårt som jag trodde och jag hoppas faktiskt på mer än G. Jag ska ha mer än G i något ämne, ska ska SKA.

Bloggandet har fått ta lite stryk i helgen. Jag har nästan varit helt datafri. Skönt ibland måste jag säga. Hatar att känna ett måste. Såattee.

Nä, nu ska jag ringa krille å tvinga hit honom, jag har så sjukt svårt för att somna ensam ;o Inte bja alls. Men ÅH imorgon har vi träning i skolan, kondition ryktas det om och jag känner mig super pepp på det!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0