Tisdag, kära långa helvetes tisdag.

Fast nä så illa var den ju faktiskt inte.

Träningen imorse var awesome! Sjukt kul och jävligt jobbigt på en å samma gång, det kan inte bli bättre!
Var tillåmed duschad och klar i tid så vi hann till frukosten innan min engelska lektion började, woppaaah.

Skittråkigt på engelskan, jag fattar inte de som har valt det frivilligt.. IISCH!

ÅH VET NI VAD?!?!?! Studentmössan har kommit!!!!!!!!!

Nu är det fan inte långt kvar. Jag må vara sjukt skoltrött men det är bara tre månader kvar i skolan. Det är ingenting jämfört hur många år som man har traskat med sin väska fram å tillbaka till skolan i alla år. Riktigt sjukt faktiskt! Vad ska man göra sen? Huja.

Den där myssen gjorde mig glad så även om jag har gått i skolan hela dagen 8-15.30 så är jag inte bitter för det!

Hade behövt plugga lite idrott eftersom vi har prov imorgon men det är så trååååkigt (hum, petra.. studenten snart var det va..). Krilleponken kommer till mig efter sin träning så han får peppa mig lite hihihoho.


beställde ett armband också, fast Elin dissade det totalt. "Hum det är svårt att ljuga" pissonge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0