Waaaaddup?

Hey yo wazzup waddup? Haha. Dog lite nu :)

Idag är det frelle (fredag) och jag har haft sovmorgon till halv nio! Hade egentligen inte behövt gå upp då heller men var ändå vaken och håret såg ut som kaoz och behövde en dusch. Börjar 11 och har endast matte och engelska idag då geografin är inställd wiiihoooooo!


Sen är det helg och då kanske jag å min kärlek skulle spela badminton. Sen blir det kaaanske en sväng till mormor eller så pratade Kimpa om myskväll hos henne. Men vi får se hur det blir. Elin ville gå ut också men det är jag inte taggad på plus att jag har ångest över vart mina pengar har tagit vägen. På lördag eller söndag så ska jag å pappsen till ikea och inhandla en ny garderob till mig. Nödvändigt som fasen.


När jag hoppade ur duschen så stod frukosten på bordet, kära mammsen jobbar kväll idag och hade fixat till en redig lyxfrulle med både kaffe, ägg, nybakta frallabullar å yoggi. YUMMIE! Jag väckte Elin också (a) Fick massera henne lite för att gottgöra att jag drog upp henne så tidigt dock. 

 

Ha en bra fredag snyggingar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0