Åh taco.

Haj haj.

Idag får det lov att vara slappedagen numero uno. Det är det söndagar är till för hehe.

Min helg har varit underbar. I fredagskväll var vi ute i Åled hos Krilles föräldrar. Åt mat, spelade kort och hade det mys. Vem vann återigen på tjuv tror ni? ;) MEEEEEE! Liite roligt att jag vunnit varje gång vi har spelat det mohah! 50 kronor rikare och med en mätt och belåten mage åkte jag och krille hemåt runt elva i snökaoset. Han skrämde ihjäl mig när han drog handbromsen när vi skulle parkera och vi snurrade 180 grader. Halleluja. Kissade nästan ner mig!

Vaknade upp runt tio igår och tog först en liten tripp i stan tillsammans. Krille bjöd på fika på robert´s den gullnosen. Han känner mig! ;) Sen bilade vi ut till Åled igen och hämtade hans syster, körde hem henne, hämtade mamma i stan och körde hem till mig. Vid 17 körde vi pappa och hans kompis ner till mc-kåken och sen landade vi i krilles lya vid halv sju. Lagade tacos och fick gäster aka Elin och Mattan. Spel, mat, mys, chokeladpudding och skratt förgyllde min kväll. Thank youoouuu ♥

Imorse låg jag och min älskling och mös i flera timmar innan vi tog tag i oss och gick upp och åt frukost.
Nu är jag hemma och ikväll blir det mys med finsystern min ♥


Hahaha. jag dör så söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0