Bad girls don´t cry

Tjollahoppsansa! (vem sa?)

Vilket underbart väder! Glad man blir :D nästan sugen på att ta en runda med mina kära inlines, men då blir nog krilleboy inte så glad om jag är borta när han kommer.. Både han och jag slutade nämligen tidigare än vi trott idag. Han vid ett och jag redan vid tolv. Hade alltså bara en lektion eftersom datorerna på skolan inte funkade och vi på engelskan skulle jobba med vårt projekt. Hehe SYYYYYYYYND ;)

Jag har iallafall fått gjort lite här hemma, storstädat hela rummet!


Kult att jag skrämde elin när jag tog kort på henne bakifrån så hon skrämde mig och båda hoppade te som fan ;)


Nahepp. Nu ska jag ut i köket och rota efter något att äta. Tjingeling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0