"Det är lugnt älskling, det var säkert bara gamla ragnar från tvättstugan"

Visstfan. Glömde ju berätta vad som hände igårkväll!!

Jag stod och borstade tänderna och plötsligt tar någon mig på axeln. Alltså seriöst. Ni vet om någon skrämt er bakifrån och tar er på axeln och säger BÖÖÖH!? Fast DET VAR INGEN BAKOM MIG!! Fatta att jag skrek så jag skrämde mig själv? Mamma som låg i rummet jämte trodde jag var påväg att dö eller nått haha.

Helvete vad läskigt. Ni förstår nog inte förens ni själva upplever det.

Sen ringde Krille mig vid 22 och jag hade precis lagt mig och släckt lampan. Tror ni inte fanskapet skrämmer upp mig ännu mer när jag berättat för honom?! "Det är lugnt älskling, det var säkert bara gamla ragnar från tvättstugan!"

Man ba ÄRU CEPE ELLLEER?!?!?!?! :(:(:(:(:(:(

Somnade inte förens jävligt många timmar senare. FAN att jag ska vara så sjukt lättskrämd.
Jag skämtar inte. Det räcker att någon höjer rösten lite hastigt så hoppar jag till som en groda..
Kan iallafall underhålla min pojkvän med det som har kommit på det och skrämmer mig JÄMNT!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är väl charmigt att vara en flickvän som försörjer sin pojkvän - med SKRATT!! Det är bättre än de flesta flickvänner. Den bjuder du på. :P Right?



Ha det toppen i alla fall, bruden.

kramar

2012-01-17 @ 22:26:34
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0