EN bakiiiiissss tjejaaaa!

HOLLLLLAAAA!!

Elin här.

Haha måste ba kika in och säga hur läget ligger till.
Petra är så jävla bakis idag ni anar inte och jag skrattar så mycket inut i mig så jag får ont i magen. USCH! Vet inte hur många gånger hon spytt men säkert många mer än fingrar man har på handen. Woppwopp! Så jag tycker ni kan reta henne lite och säga hur kleeeeeeen hon är :)´Det går nämligen inte att prata med henne. Hon är sur som en citron och musik fick jag inte spela. När jag gick förbi med mina cider för att ställa dem på balkongen höll hon på att spy. Då skrattade jag lito till. HIHIHIHI.

NÄ.
MEN.

Ni hajjar.
Hon återkommer väll när hon nyktrat till. Någon gång.

Pyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0