Ojojoj!

Idag har det varit fläng hit å fläng dit måste jag säga!


Chaffis åt pappa(och mig själv+Elin). Jysk för att kolla ny garderob till mig, då min verkar ha gett upp för all evighet och vid minsta pet brakar sönder.. Hittade dock ingen som passade mitt rum men blev istället sjukt sugen på en jäkligt nedsänktipris-fotölj. Men nä. Där går gränsen hehe. Sen El-giganten. Jag gick in och skulle inte köpa ett skit (Elin skulle kolla data) och jag gick ut med en skrivare/kopiator/bildskrivare rikare och 700 :- fattigare och Elin med en laptop. Fett random att komma på att man behöver en skrivare nu SISTA TERMINEN i skolan för att skriva ut arbeten..? Jaja. Bra pris, bra skrivare. Trådlös te på köpet ;)



En sväng på maxi med papps och Ellan senare så drog jag och Elin till syskonhamn och hämtade mitt gamla miniskrivbord. Jag har nämligen snattat till mig Elins stationära dator så nu kan jag vara inne på fejjan utan att jag behöver starta om datorn trettioelva gånger ;) PLUS att jag kan ligga och gott mig i sängen med gamlinglaptopen om jag vill kika film. Höhö.



...Och efter en svinanemysig kväll hos Fannepanne med Elin så kan jag nog sova gott inatt!
Tacos, mys, gladiatorerna, gamla minner och bilder.. hujedamej. Äkta vänskap ♥




Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

sv; trying to vara strong men inte always så lätt.buhöööööö ! <3

2012-01-08 @ 13:55:08
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0