Godmorgon måndag!

Jösses. Vilken perfa helg jag har haft!

Fredagen spenderades min mina fina classmates på underbar. På em följde jag och Amanda med Kimsi till stallet och powerwalkade med Amber och Savannah. Söta små filurer domdära. Hihi!



Det blev pizza och förfest hos kimsiluring.


Följde med ponken hem sen och somnade väldigt gott efter en massa dans så fötterna värkte.

På lördagen vaknade vi runt nio, men somnade otroligt nog om till TOLV.
Helt sjukt. Sen när sov jag till tolv senast?!? wakkawakkacräjsy.

Tja. Lördagen har jag redan skrivit om.

Söndagen vaknade jag halv nio, steg upp och då sa mammsen att Milla skulle komma ner från Varberg och hälsa på. Min älskade, fina, underbara storasyster, som jag har saknat daj!! Vid tolv cyklade vi ner till kolonilotten, grillade med HELA familjen + mammas två cräjsy kompisar, haha! Vill änto vara med på deras tjejkvällar ;)

Vid fyra cyklade vi hemåt och då gjorde mammse våfflor. Jag har aldrig tyckt om våfflor så näbä ischusch.
Myspys, fisksoppa, spel = en helt wunderbar kväll med familjen taikon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0