ÅH mindre än ett dygn kvar!

imorgon klockan 12 sitter mitt hjärta på tåget med en ond axel stackarn, påväg hit till moi!
wiiie. det är mycket som ska hinnas med under de fem dagarna hon bor hos mig.

♥ baka julgodis (tove glöm icke recepten för allt i världen!)
♥ åka till ullared (tovelisa har aldrig varit där..*mobbad* hehe)
♥ utmana i massor
♥ fika
♥ jag och denise ska tvinga med tovelisa till roberts i smyg och äta kärleksmums 
(hihi schhh säg inget till henne ;))
♥ skratta
♥ skratta ännu mer
♥ skratta lite till
♥ prata
♥ prata ännu mer
♥ prata lite till

osv..

hihi. MIIIIIH. nu ska jag gå och lägga mig så jag vaknar pigg och Oförkyld.
ska nämligen till tandläkarn imorgon och förhoppningsvis ta väck tandställningen!!
eller jag SKA ta väck den. annars gör jag det själv, hemma. så det så!

Natti finisar!




Kommentarer
Postat av: Tove

MWÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅP. asså hjöelp fulgubben

SNART SNART SNAAAAAAAAAAAAAAART

...



Åh Pegasusabstinens! SNART SES VI MAJ LÖV! <3333333333333333333333

2010-12-15 @ 20:42:04
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0