Alltid, när som helst, i alla mörka stunder..

finns du där för mig
när jag mår dåligt får du mig att vilja leva igen
i de mörkaste stunderna lyser du upp min tillvaro

tack för att du finns ♥

...

Jag har haft en riktig skitkväll rent ut sagt (bara för att klaga lite som vanligt..).
jag ska till villan imorgon klockan elva och träffa min nya behandlare.
det är väldigt blandade känslor inför det. Efter det ska jag på lunchstödet dom
har vid tolv. jag bävar inför detta.. att efter att ha sett vågens siffror totalt bryta
ihop och sen sitta på ett matstöd? det lockar inte direkt. men samtidigt så är det väll
bättre jag sitter där och får i mig mat? än att åka hem och vilja dö lite halvt.

livrädd är bara förnamnet. men det gäller att trotsa sin rädsla, visa sin styrka och våga lita på andra.

kan du så kan jag ♥

ignonera våra snygga röda ögon, plix.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du vet att det är det svåraste som är det nyttigaste, Petra <3 Att de tar dig ut och äter efter en kanske tuff vägning är bara två flugor i en smäll - och tänk, den ångesten kommer minska varje gång. Lika bra att genomlida den och få den överstökad på en gång, inte sant? Så känns det inte lika tufft nästa gång.



Jag hoppas din behandlare (som du sett fram emot, ju!) är lite bra som du hoppas och att hon kan få dig att må bättre trots allt.



Sv: Timon? Hur visste du att jag kallar honom timon? :O Har jag sagt det? Har jag verkligen det?! (helt schizo-paranoid). ELLER VAD MENAR DU, KVINNA?! FÖRKLARA DIG!

Menar du att jag är som Pumbaas bästa vän? Eller vad? (I så fall är det en JÄVLIGT rolig slump!)



Aww.. Jag är ledsen att du har det jobbigt... Önskar jag kunde ge dig tusen kramar, men till dess får Denise göra det istället.

Du får cyber-kramar! CYBEEERKRAM!



2010-12-21 @ 20:35:43
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: deniiise :)

Jag vet att du kommer klara det galant vännen! <3

Jag finns 500 meter ifrån dig och 24/7 på mobilen, jag älskar dig och släpper dig aldrig!

<3

2010-12-21 @ 21:26:32
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: jaa jag vet:D jag skämtade bara lite med mitt inlägg:P ska ju inte kräkas upp all mat man lyckas få i sig inte:P



Jag vet inte om jag kommer komma in:/ hon lät tveksam...

men tack för stödet!:)

puss!<3

2010-12-21 @ 21:54:31
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Cilla

Det kommer gå bra ska du se, håller tummar och tår för dig och att ångesten håller sig borta så gott den kan. <3

2010-12-21 @ 22:11:23
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Hahahaha klockren kommentar ju, lite söt tant det där ändå ;)



Sa ju att det skulle gå bra, du rä bäst finis! Ikväll kör vi myyyys all-in! Jag har fixat mjölk och köttfärs :D



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM och PUSSSSSSSSSSSSSSSS

2010-12-22 @ 12:16:01
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0