Beautiful blogger award

Jag har fått en beautiful blogger award av söta Camilla


Vinnare av Beautiful Blogger Award ska:

Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg

Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv
Ge vidare awarden till 7 bloggare
***
7 saker om mig :

1. Mitt favorit godis är polkagrisar
2. Jag tycker om lakrits (ooh den visste ni inte va?;))
3. jag har spelat badminton sen jag var 11-12 år
4. jag har fobi för åska, seriös fobi. vågar inte ens titta ut när det åskar.
5. jag älskar alla gamla julkalendrar, bäst är såklart Greveholm!
6. Jag har en tvillingsyster, en storasyster och en storebror
7. Jag är tuggumiberoende
Jag ger Beautiful Blogger Award till:
Tovelisa
Sara
Emlii

Cilla
Denise
Emma
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0