ELINPELINPÄRONPUNG.

Hej hå i lingonskogen!

Elinpelinpäronpung här. Min käre syster är inte pigg på att skriva idag. Hon ba sitter och kommenterar andras bloggar, vilket jag knappt ens fattar hur man gör. Teknisk som man är :) Joro så atte kanske ska började med att birätta om gårdagen, eller vad tycks? JA. Bra.

För min del började det här i lägenheten. (vår syrras som vi lånar). Folket droppade in och tillslut kom även Petra och compani. Fattar inte hur vi fick plats säkert 20 stycken i denna lilla ettan men vi trängde la ihop oss ganska snyggt! När klockan slog halv tolv tänkte vi bege oss ut på stan allihopan. Men då får jag veta att petra inte mådde bra, typ spydde eller nått var det någon som sa. Så ja ba jaja men Lynette och Denise sitter säkert med henne, och det gjorde dom! Annars hade jag icke gått ut. Mh. Men sen så var stan hel överbefolkat så när vi stått i kön till tre hjärtan i en kvart och inte kommit någonstans så tog vi oss i kragen och gick hit istället. Då möts jag av tre gråtande flickor inne på toaletten. Hur var när varför? Jag fattade shipp nada. Men då min lilla älskade syster fått världens ångestattack och låg där inne. Fasen va arg jag var på mig själv som bara trott att hon va fylle-sjuk. :( Så ah, trösta trösta sen gick jag ut till dem andra eftersom att Lynette och Denise var mktmkt bättre för Petra just då. Jepp. Så jag och killarna satte och och började spela spelet vi tidigare spelat. Eh ja, sjuka människor de där grabbarna fick jag veta genom sanning-frågorna haha. Fint de där! Sen så vid kl två så kom min broder och hämtade snyftisarna från toaletten där dem typ spenderade hela kvällen?

Jorå så atte. Skönt iaf att Denise följde med henne hem. För vet ni? Hon är en så jävla bra vän den där tjejen och Petra är lyckligt lottade som har henne. Så det så :) Vad hände sen? Jag venne riktigt, jag och grabbarna var iaf uppe till efter 4 någon gång sen lät jag simon och adam ta sängen så la jag mig på soffan, snäll som jag är ;) YES SIR.

Det var väl allt som hände igår, typ. Annars då? Ni mår bra eller? Det hoppas jag :) Nu kommer en liten plupp som heter Fanny hit så nu måste vi vara sociala. GOTT NYTT NATT hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0