Farmor, Elin, ärtsoppa, äppelpaj, yatzy & mörk choklad

det är vad dagen har erbjudit. ärtsoppa med FLÄSK, jag? YESMAM!
sen lite efterrätt på det, äppelpaj. tur elin hade lypsyl så jag inte pillade
upp läpparna ännu mer med all ångest i kroppen..

Spontanbesök efter att jag och elin möttes upp på skolan, när jag väl kom dit.
Så chockade vi vår söta farmor (vi är inte dom bästa på att ta tag i oss och gå och hälsa på nämligen..)
Vi fick iallafall lunch, efterrätt och sen spontan åt jag även 3 marabou mörkchoklad-bitar. yeah.
snacka om fettttoo. hehe. nejmen. jag har lite att ta igen antar jag efter x antal dagar med illamående,
magsjuka(spyfluganpetra) och ja inte så bra måltider.. så atte.

aja. nu är det strax mat IGEN. känns som att jag har ätit hela dagen -.-

ja jösses..

imorgon är det skola och redovisning som gäller. fast bara för min lärare som tur är.
jag klarar inte av att stå framför mer än en person och prata, har aldrig gjort och kommer
aldrig att göra. 

nä. mat var det. shit jag är mätt som en plätt men det är bara att trycka i sig ännu mer. 

TJING.

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vadå fetto? Att spontanäta choklad är ju STRONGT!

2010-12-06 @ 19:55:15
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Tove

åh honeypie, va bra du är! ja du har MASSOR att ta igen, och när jag kommer till dig om EN OCH EN HALV VECKA.. jag uppreeeeepar, EN OCH EN HALV VECKA.. DÅÅ.. får du passa dig så.. nej vänta. JAG får passa mig så jag inte blir uppäten.. fulgubben



nej men. då när jag kommer då, då tar vi igen, åh vi måste göra en MENY petripuss!



<3<3<3<3<3

2010-12-06 @ 20:08:08
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0