finis, fika, julklappar, julbord ♥

tjabba tjena hallå!

idag är det fredag, vilketbetyder.....damtadam...JULBORD ikväll med la familia!
en livrädd men bestämd och envis petris ska ta det HON vill ha. så det så.

jahapp.

just nu sitter jag och väntar på min älskade vän som ska följa med mig till skolan.
Jag har ju bara en lektion på fredagar och det är bild och form. Så måla + att hon är
där med mig kan inte bli annat än perfekt! efter det ska vi ta oss in till stan i denna
halkan. Jag ska skjutsa henne och ska försöka att inte trilla, fast å andra sidan hade
det vart riktigt roligt om vi trillade i en hög (NÄÄÄ vad säger jag?:O) hihi.

en fika i stan (jag tippar på kärleksmums på Robert´s, vad tror ni? *fness*)
och sen julklappsletning innan jag måste bege mig hem och göra mig iordning inför
julbordet.

haha, jag fick sms nyss.. "Är påväg mot dig nu :D vi går inom netto och köper pepsi sen (a)<3"
undra vem detta var ifrån ;) HIHI. min pingla vet vad vi behöver!

 
hoppas ni får en toppen dag finisar!♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, kärleksmums på Robert's för er, kladdkaka på Fåtöljen för oss. Vad vore livet utan dessa underbara traditioner? :D



Julbord är för övrigt SKITGOTT. Jag åt det för första gången på.. ett år (HAHA!) igår! Och även idag. Det var läskigare igår än idag, det lovar jag. Men åh, så gott! Det kommer gå superbra, Petris.



Sedan är det lyx med bara en lektion på fredagar :o Fy och skam på dig!

2010-12-10 @ 14:16:30
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Julia

du kommer klart att klara julbordet! brabra!!

mys! ;D

kram

2010-12-10 @ 15:23:43
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Mohahahaha, vi är bäst snygging :D Ät nu duktigt ikväll, du kommer väl ihåg vår deal? Julmat + julgodis + godis!

Jag vet att du fixar det, jag är med dig hela tiden. Jag finns på mobilen hela tiden om du måste prata, puss på dig <3

2010-12-10 @ 17:30:25
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0