Godmorgon?

klockan är strax tolv (vad hände där?) och jag vaknade nyss av att moster ringde!?
jag brukar vanligt vis få panik när jag vaknar såhär sent (ja menar, dagen blir ju helt förstörd?)
haha. löjligt men sant! dock så är det inte så idag. och jag vet inte om det är för att jag fortfarande
känner mig tom, rädd och allmänt förvirrad? & ingen har svaret på det om inte jag kan hitta det själv.



...

till något positivt nu iallafall - jag köpte träningskort igår! wiiiiiiiiiiiiejhooo let´s goo!
det där kan man kalla lycka. dock blev det bråk mellan päronen och mig när dom fortfarande
håller på att jag absolut inte får köra spinning. jag älskar det, JAG älskar det. så varför inte,
nu när jag har kämpat mig upp till hit jag är idag? självklart så förstår jag att dom är oroliga
över att det ska bli som innan, självklart. MEN, om dom nu litar på mig (som dom faktiskt säger!)
så borde dom lyssna på deras dotter, PETRA för en gångsskull för det är HON som gillar det.

iallafall så tränade jag och min älskade syster i gymmet i typ en timme. lyckalyckalycka!
att jag äntligen ORKARRRRRRRRRRRRRRR!!!!! ja herrejösses.


...

efter det mötte jag upp min älskade vän inne i stan och vi gick raka vägen till Robert´s utan att
ens tänka på vart vi skulle, haha! börjar det gå för långt om man inte ens behöver fråga vart vi
ska fika längre?! ;) vi åt kärleksmums som jag förövrigt kände mig värd efter träningen.

hon är bra min finis. näst intill bäst faktiskt (hihi, du är bäst!) ♥



Kommentarer
Postat av: emma

Haha åh, jag vill också vara en såndär som gärna kliver upp tidigt på morgonen!

jag brukar bli upptvingad vid halv elva-tiden men skulle gärna sova några timmar till.. hehehe lat



VAD KUUUL med gymkortet!! :D YEY! Det tycker jag definitivt du har förtjänat med tanke på allt ditt kämpande!

Och hoppas du kan få fason på dina föräldrar? Jag menar, det är väl inte farligare att du spinnar än om du typ kör crosstrainer? Jag tycker åtminstone att när du väl är på gymmet, borde du få göra det du faktiskt tycker är roligt!



Och.. det verkar ha varit ett upprivande behandlarmöte igår sötnos..?

Hoppas det snart känns lite bättre i alla fall, och att de jobbiga känslorna lättar..<3



sv: Jaaa, NYÅR! :D Jag gillar det, det är ju en superbra anledning till att dra ihop några kompisar och festa lite :D

Och håller med om att raketerna är fiiiina.. höhö.



Smörgåstårta, säger du? Låter som en bra utmaning, men om jag känner dig rätt kommer du fixa det!! :D



MAAAAASSA KRAMAR PÅ DIG FINIS-GULLE-PETRA!<33

2010-12-29 @ 13:47:12
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Emelie

SHIT vad snygg du var på julafton! (men vilka beeen. Helt ärligt, jag driver inte. Jag tycker att du har det. De är grymt fina, dock :>).. Jag vill ha en sådan klänning, den var dösnygg!



Sedan fick du tuuusentals grejer i julklapp, jag blir ju nästan mörkrädd :o

Ledsen att det även var lite svårt (men vad förväntar man sig när det är julafton?), men du verkade ha det rätt bra också. Så hade du Denise också som du kan träna och äta med (hahaha!).. Men varför får DU träna, men inte Denise? :o :O :O

2010-12-29 @ 13:53:09
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Låter som en toppendag ju! Och visst är du värd att få träna! Själv kommer jag att få börja springa igen då jag kommit upp i vikt, vilket jag saknar och längtar efter.

Kärleksmums säger vi mumma om, och visst var du värd det. Själv åt jag det samma dag som jag fick jullov, då tyckte jag att jag var värd det ^^

Puss<3

2010-12-29 @ 13:59:56
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: [email protected]

du fixar det, håll ut!<3

2010-12-29 @ 16:25:47
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0