Godmorgon 23 december!

och Godmorgon alla sötigusar! (jag vet, jätte fina namn ni får av mig :))

hur mår ni idag? dagen innan julafton och allt ju..
om jag ska vara ärlig så är jag jäkligt pirrig inför morgondagen.
julafton för mig innebär många saker.. men att ta sig igenom dagen
på ett bra sätt står som prio ett.

många undrar, många blundar.


det spelar ingen roll, för jag kan ändå inte göra någon skillnad.
varför lägga energi på sådant som är rent omöjligt att rätta till?
jag vill bara ha en bra julafton, det är allt jag begär pappa.
jag skiter i julklapparna sålänge jag får en jul där alla är sig själva,
mår bra och kan vara lyckliga.

..♥



Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Var inte jag med? :O hahahahaha så klockrent att du drömde om det och jag typ skrattar mig till söms och sen är detta det första jag tänker på det när jag vaknar :D asså herregud, berättade det för pappa nyss med och han skrattaade med, hahahahahaha. Kommer aldrig kunna släppa detta :O



dad, you were like a father to me, hihihihihihihihi



tusen pussar o kramar! <3333

2010-12-23 @ 10:23:25
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad fint sagt :) Det är kärleken och julfirandet som är det viktigaste - inte maten, inte klapparna, inte Kalle (okej, kanske lite Kalle?).. Men gemenskapen.



Eller huuuur. Jag har ett helt lägenhetsmöblemang i mitt rum, och massor med köksutrustning inbäddat i min oanvända garderob. Tihiii, snart ut!



Jag tycker du är likvärdigt duktig, som du äter på restaurang och fikar och godis! Herreminje, du och Denise är riktiga spjuvrar, ni är hur duktiga som helst! Fortsätt så va, och inspirera oss andra lika mycket :D

2010-12-23 @ 12:43:17
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

De va bra gjort för godis är ju faktiskt godare :D



Kreta var jag på när jag var 9 år :D har varit på ön lefkas också :) grekland är verkligen underbart fint :D har du vart på många ställen? :)



Hur känner du inför jul imorn sötnos? har ni fixat klart allt?:D



Pussar i mängder <3

2010-12-23 @ 15:09:50
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: emma

Åååhh, håller med Emelie. det var väldigt fint skrivet.

Håller tummarna för att morgondagen blir riktigt fin för dig och din familj Petris.<3



ÅÅHH, Due Date vill jag också se, den verkar hur rolig som helst och jag blir bara mer sugen när du skriver att den var så bra, haha!

Pepsi Max = livets dryck.. typ. möhöhöööööö drack nyss ett stort glas. Lite för fort, för nu måste jag rapa. Erkänn att du sprängdes av spänning över den informationen? och att du veeeeeeerkligen ville veta det där? haha :D



sv: Men eller hur. så jävla hemskt att anorexihelvetet måste drabba så många fina människor som bara förtjänar att få leva och må bra.

Tur att vi är så många som är på väg att ta oss ur, då! :D

och jag håller med, stödet man kan få via bloggen är helt galet bra. Man blir på jättebra humör efter att ha läst alla fina kommentarer (typ dom från dig, dom är underbara kan jag lova!!)



som sagt, hoppas din jul blir SUPERFIN! :D

KRAAAAAAAM <33

2010-12-23 @ 15:44:09
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Maja

Visst ska vi försöka få en bra jul, jag tror att den här kommer bli den bästa(under mina sjukdoms år då). för nu känne rjag mig bara så peppad, jag ska inte förstöra eller något, nu fan ska anorexijäveln få!

Puss<3

2010-12-23 @ 16:45:42
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Du sötis, hur julen en blir så ska vi göra allt för att den ska bli perfekt eller hur? Vi gör allt vi kan för att få det så bra som möjligt och vi tillsammans brukar ju inte direkt misslyckas eller hur?



Vi hörs av imorgon min finis, jag älskar dig från månen & tillbaka <3

2010-12-23 @ 21:46:50
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0