Godmorgon!

Hur är det idag? Pigga och glada? :)

med mig är det faktiskt bra, jag känner mig hyfsat pigg och taggad på livet idag.
jag är uppe med tuppen känns det som, men eftersom vädret är som det är så
måste jag gå till magdalena idag. Jag kunde ioförsig tagit bussen men det är så
krångligt att byta och hålla på så det är mycket smidigare att traska.

får icke glömma halsduk, mössa och vantar bara. då lär jag frysa ihjäl..
åh. jag måste visa er mina nya skor också! dom är micket fina ;)
och sen ett foto på rummet, fast det får vänta lite till eftersom det är en
del grejer som inte är färdiga ännu, det ligger sladdar lite här o var..
men sen så, ska ni få se hur jag har det, hihi!

magen kurrar, så nu blir det frulle!

Ha en toppen dag finisar ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt att höra att du är uppe! :D<3

2010-12-07 @ 07:56:21
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ska bli kul att se hur rummet blev :D Sedan förstår jag, det är rena självmordet att gå ut utan mössa. Herreminje.



sv: ALDRIIIIG att jag slutar. Måste ju visa vilket lyxigt matliv jag lever, som äter så mycket gott och nom-igt. Inga begränsningar :D

PFFFT.. Han äter faktiskt glassen utan strösslet! Har aldrig sett honom äta med strössel. Det var säkert bara en bluff, att jag hittade det i hans skafferi. Det tror jag. Tror jag starkt på!

2010-12-07 @ 13:51:12
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: emma

Wooho, kul att höra att du mår bättre! :D tummen upp på det. (och massa tummen upp åt modiga du igår, choklad bara sådär, det gillar vi!! Hihi, du är grym, sötnos.)

Nåt annat vi (eller okej, jag) gillar är.. SKOBILDER! Tycker absolut du ska lägga upp en!



Massa kramar på dig, sötnos!<3

2010-12-07 @ 17:09:48
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Maja

Ser också fram emot att se hur rummet ser ut :D Och visst måste man pälsa på sig en massa nu, men det är faktiskt lite varmare här i götet nu än var det var förra veckan, det gillar vi :d

Puss<3

2010-12-07 @ 17:16:33
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0