GOTT NYTT ÅR!

nytt år inatt, nya förväntningar, utmaningar, roligheter, jobbigheter, skönheter(haha!)..
(ja listan kan göras lång!)

Vill bara säga en sak.. 2011, är vårt år.
friskheten kräver styrka och mod, men jag vet att vi har det,
allihop!



så finisar..

GOTT NYTT ÅR PÅ ER & tusen miljoner
tack för allt ni gjort för mig!

för jag lovar.. era kommentarer, era utmaningar & era framsteg har hjälpt
mig något så sjukt mycket och jag hade nog inte varit här jag är idag om
inte min blogg hade funnits.
helt seriöst. visst är det jag som måste ha
gjort det största jobbet.. men det är
tackvare er, mina vänner & min familj!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint skrivet.. Gott nytt år (och ha en jäkligt bra nyårsafton. Du får ta och krya på dig som satan - vem vill vara sjuk till det nya året? :o)

2010-12-31 @ 13:36:45
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: ch

jag önskar dig iaf ett gott nytt år! 2011 kan bli ett bra år. ser det som en nystart att fixa allt som har med mat och göra :)



hoppas du får en fin och bra kväll :)

2010-12-31 @ 16:01:45
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: emma

Petra, det enda jag kan säga är: DETSAMMA!

Dina härliga kommentarer, roliga bilder, kloka inlägg, peppiga motivationsord.. de har verkligen hjälpt till! :)

du är så jävla bra, sötnos! och du motiverar som bara den, kan jag säga. :D

Klart 2011 är vårat år, nu kör vi, eller vad säger du?

YEEYYY!

du är verkligen en jättefin, rolig och underbar tjej och jag är glad att jag började läsa och kommentera i din blogg :)



Hoppas du hade riktigt kul igår gullllli, men om man kollar på Denises blogg verkar det som om ni hade det finfint :D



sv: JAA, jag älskar min kopp! :D haha, frukosten blir lite roligare med den! och jag har på mig de där mjukisbrallorna nu.. gosiga!



2 timmars sömn?! Jeez, jag hade ramlat ihop och somnat nånstans under dagen, haha.



PUSS & KRAM PÅ DIG SÖT!!! <33

2011-01-01 @ 19:17:49
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Cilla

Gottnytt år på dig tjejen! :D <3 kram.

2011-01-01 @ 23:08:23
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0