Hej Hopp..

..lilla sockertopp, vi ska dansa till solen brinner opp, hej hopp min sköööönaaa nu ska vi dansa i det grönaaaa..

TEHE. lite allsång sådär på förmiddagen sitter väll aldrig fel?
jag har pratat med min älsklings flicka i telefonk i drygt en timme.
Hon & jag, jag & hon.. är som piff och puff eller bill och bull.
lika knasig humor och har lika roligt varje gång vi pratar med varann.

nu ska jag strax fixa någon lunch, magen kurrar även om det inte var längesen jag åt frukost?
kkonstigt värre. lunch tips någon? till en fantasilös petris.. (ingen jäkla oxfilé eller entrecote nuva..)

annars får jag väll som sagt rota runt i frysen efter någon rest som en å annan gris.

OCH IDAG MINA VÄNNER.. IDAG ÄR DET ENDASTE EN VECKA OCH EN DAG TILLS TOVELISA
KOMMER TILL MIG OCH VI SKA HITTA PÅ MASSA BUS OCH ROLIGHETER! Hihihi ♥






Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas att du hittade något gott till lunch, jag har faktiskt ingen aning om bra exempel på mat. för jag är inte speciellt duktig på det ;P



Skönt att det bara är en liten vecka kvar, det gillar vi!

Puss<3

2010-12-08 @ 17:47:32
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0