Juldagen blandat med en hög julklappar & en hög ångest..

Godmiddag!

Hade ni en bra julafton?

jag hade en julafton med vääldigt blandade känslor.
allt från lycka till besvikelse till ångest & panik.

det jag älskade var att kvällen avslutades med x-antal skrattattacker för att min farmors man var helt wacko. HAHA. alltså jag måste nästan lägga upp ett videoklipp så ni förstår hur rolig han var där ett tag. ja jösses. Pappa fick hämta papper och snyta sig minst tre gånger som han bröt ihop av asgarv. alla andra lika
xD

...

hos farmor
 
  
  
MAAAAAAAAAT ♥
 
storebror & jag ♥

kusins flickvän & elin ♥

storebror, farmors man, farmor, pappa och kusin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0