Julklappar ♥

 
 
 
  
 

Av mamma & pappa:
♥ innetofflor
♥ smyckesställ
♥ tuggummin i massor
♥ pengar
♥ bio check
♥ klänning (nyår)
♥ t-shirt
♥ Dagbok till 2011
♥ armband (ingen bild)

Av storebror & elin:
♥ akryl tavlor som jag ska måla (AJ LÖV IT)
♥ akryl färger
♥ penslar
♥ lila stooor thékopp + thé påse "fat"
♥ grå kofta (av bror)

Av lynette:
♥ presentkort på massage hos henne (utbildad massör)

Av farmor & ponce:
♥ pengar

Av mormor & hennes man:
♥ julkorg med olika smaskiga saker i

Av moster och hennes man:
♥ en gosig kofta
♥ en svart bh


Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilka härliga julklappar du verkar fått :) stor kram! <3

2010-12-25 @ 18:57:09
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Lina

åh vilka fina julklappar du fått!

Hoppas du hade en bra jul!

kram

2010-12-26 @ 08:42:24
URL: http://babolat.blogg.se/
Postat av: emma

Alltså.. Petra... FAN VAD SNYGG DU ÄR! Seriöst, nu är jag 110 % ärlig: BAAAAAABE.

Jag tycker INTE att du borde behöva oroa dig när det gäller tighta kläder för du är ju hur fin som helst. inte behöver du gömma dig i stora kläder? TYCKER JAG!

Och emma den allvetande har alltid rätt. inte. men i det här fallet tycker jag faktiskt att jag har rätt!

Hoppas du kunde njuta av julen i alla fall sötnos.. även om det var blandade känslor<3



WIIE, fina julklappar du fick! Massage liksom, hur lyxigt?! och de där tofflorna såg ju hur mysiga ut som helst.

Om du får till något med akrylfärgerna tycker jag du ska visa bild, TIHI :D



förresten.. dog lite av webcambilden på dig med tomteluva, WAAHHH SÅ SÖÖT :D haha!



sv: Pepsi Max är värt alla rapar i världen.. så det så! och jag måste se due date. måstemåstemåste. höhö



PUSS & KRAM PÅ DIG VÄRLDENS GULLIGASTE PETRA <3333



2010-12-26 @ 13:12:57
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Mitt älskade hjärta , jag klarar mig inte en sekund utan att veta att du finns i mitt liv <3 Att kommentera din blogg var det bästa beslut jag tagit, att få en bästa vän, det hade jag aldrig trott <3 Du är underbar!



Och igår, jag VILLE inte dansa utan dig, det hade inte varit kul, jag hade 100 gånger roligare där hemma med dig. Du betyder mest det vet du, jag lämna dig aldrig!



Älskar dig min bästa finis! <3

2010-12-26 @ 17:25:34
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Maja

Vilka gulliga julklappar, hoppas att din jul var underbar!

Puss<3

2010-12-26 @ 18:16:05
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0