Julstrumpis & hopp i sängen

misstolka inte nu, haha! (insåg att det blev kan bli liiiten aning fel där i rubriken)

åh vad elin älskar mig när jag går in och hoppar i hennes säng kvart i nio på morgonen ;)

en styck julstrumpis (tom)

i elins julstrumpis.. (hon hade en plastpåse som julstrumpa? ofta man får något i den då?
dumma tomten!) bakis pillerna slog ju allt ;) passar perfekt till en festprisse.

i petris julstrumpa..

tomten vet vad petris tycker om.. :$ läskigt!

marsipan körsbär & jordgubbar, YUMMIE!

världens fulaste strumpor..

skidsockor! (trysil v.11)

och mina fina flätor då såklart! hehe. snygging *graooooow*

Kommentarer
Postat av: Tove

Kan jag låta bli att läsa bloggar eller?

ÅH, så roligt att ni får olika saker, så inte tomten är tråkig och köper lika dant till dig och elin.. hihi. smart tomte där alltså! sitter här med ett stort jättesmile.. jag blir så glad av att läsa dina inlägg sötnos! <3

2010-12-24 @ 10:26:53
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0