knäck-e-bröds-tjöt

*elin går förbi vardagsrummet där jag sitter med två knäckebröd på en tallrik*
petris: ska du inte äta middag med oss sen?
elin: jo vadå? får jag inte ta två knäckebröd för det eller?
petris: jaha ehm jo självklart..*skämms*

alltså..

för det första:
om det där hade varit jag så hade jag slängt knäckebröden i huvudet på den som sa det.
för det andra:älskar jag att min syster kan göra sånna saker helt spontant när hon är sugen på det
även om klockan är halv fem och vi ska äta middag vid sex.

msn konversation 2 minuter senare med elin:

Petris:
alltså, jag vill också vara så spontan och kunna ta en knäckebröd när jag är sugen på det..´
Elin: hämta ett då idjut och gör som jag? finns julskinka?:O
Petris: men nu är jag inte sugen.. men OM jag hade varit det..
Elin: hahahahahha
Petris: :$


Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Snälla hjälp till at rösta här:

http://apps.facebook.com/fritidsresor-jul/?sub=view&rid=1754



Alla som röstar får en länk i menyn i 2 veckor, kommentera bara när du röstat!



Det skulle byta massor, mycket och mest, guld!

2010-12-15 @ 18:07:16
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: joo de är så sant de du säger Petra! men jag saknar ju er så mycket! blir tokig av att inte vara i bloggen och i era bloggar:P ändå förmår jag mig inte att blogga eller vara inne på datorn ens:/

Jag vet inte när jag får börja dagvården, vi har skickat remiss två gånger nu jag och min behandlare men har inte fått nåt svar:/ kanske inte får komma in ens:O



kramar!<3

2010-12-15 @ 19:38:05
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0