LONELY

haha. åh vad jag lät mobbad där.

men ja. jag sitter ensam i min systers lägenhet, lyssnar musik och försöker skingra ångesten efter gårdagen på bästa sätt.. det är fan inte lätt. men vem har sagt att det ska vara det?! exaktelly.

ikväll krävs det styrka från petris ska ni veta.. ja ska laga middag till mig själv.
& det känns.. onödigt, jobbigt och läskigt om jag ska vara ärlig.

...

måste säga att dagarna som tovelisa har varit hos mig har varit.. underbara!
jag har fått insikten att jag faktiskt skulle kunna lite på mig själv om jag vill det.
att jag kan mycket mer än jag tror, samtidigt som det har varit en del mesande
från bådas sida ;) haha. men vi tog oss igenom både nutella, cheesecake,
köttbulletallrik på ikea, humus & annat smått och gott.


så.. jag tycker vi har varit duktiga!

och min pärla, hur mycket har vi inte skrattat tillsammans? pratat? och bara varit?
gudja.

du är..

fantastisk
underbar
vacker
snällt
söt

och jag tycker så mycket om dig!

bilder på vår älskade tid tillsammans kommer när jag kommit hem igen.

typ imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Tove

Det kommer gå bra imorgon gumman,

inget kan gå fel. Verkligen inget.. hade det det, så skulle vi ha sett det. Vi skulle ha konstaterat att du hade blivit fet, eller skjutit upp till en orimlig vikt. Det enda som kan ha hänt är en eventuell vattenviktsökning, eller minskning. Jag tror verkligen att du står still, men vågens siffror skiftar ju alltid, man står inte still. Så om det är ett kilo hit eller dit, jag menar. Hallå?



Du är precis lika liten som jag alltid sett dig som, och kom ihåg att INGEN annan ser skillnad på plus eller minus typ 3 kilo.. Det är dessutom så OERHÖRT orelevant vad en annan människas vågsiffror visar. GUD va skönt om vi kunde fatta det.



Jag önskar att du kan ta dig igenom dagen imorgon snuttis, och göra det med lite gnista, för du förtjänar fan all glädje och lycka i världen. Ta hjälp av alla som älskar dig, Elin, Denise, dina föräldrar, alla andra kompisar.. nu när jag inte är där och kan göra det. Du är så otroligt älskad, och viktig. Kom ihåg det!! <3

2010-12-21 @ 21:00:53
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0