Matstöd

Godmorgon(middag?)!

allt bra med er?
har ni hunnit smälta julen? tänk att den redan är slut?
skönt på ett sätt tycker väll jag ändå. samtidigt som jag älskar/de julen.

gårdagen var illa, dagen innan så med. förutom till en början då det var
tänkt att jag och Denise skulle ha myskväll som ledde till för mycket av allt
och en stor jäkla ångestskit. men nu stryker vi ett streck över det.

jag sitter i min systers lägenhet med en snarkande elin jämnte mig.
hon sover som en söt liten gris :) och jag sitter här med lite småpanik
över dagen.. jag ska till villan på matstöd klockan tolv & EFTER det är
det samtal, vägning och kontroll. Jag dör lite smått bara av tanken.

men ja. nej. men det ska nog gå bra.. ehm..

juni 2010 på zoo i köpenhamn.


hoppas ni får en toppen dag finisar! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas det blir en bra dag! :)

2010-12-27 @ 11:11:21
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det KOMMER gå bra! Finns på mobilen hela eftermiddagen. ring om det är ngt! Puss min älskade flicka <3

2010-12-27 @ 13:05:02
Postat av: Maja

Det går säkert bra ska du se, håller tummarna för dig!

Puss<3

2010-12-27 @ 16:06:49
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0