Misslyckat vörtbröd, nutella och ja hujedamej.

Hola!

Tove is in tha dusch och jag sitter här och sitter.
Vi har nyss ätit frullebulle = nutellamacka! (JA HJÄÄÄÄLP!?:O)
men det var gott som f*n och alldeles för längesen. så det så.

igår bakade vi bröd = bränt vörtbröd. hehe. så jäkla misslyckat..
men så lätt ger vi inte upp så idag ska det bakas nytt obränt vörtis ;)

Dagens planer förutom brödbakning dåra... eh ja, vi vet inte riktigt ännu.
antingen så chansar vi att det inte blir snöstorm och utsätter oss för en trip
till gekås/ullared.. eller så packar vi in min familj i bilen i eftermiddag och
åker till göteborg och går på lisebergs julmarknad. det beror lite på väder
och vind, så att säga tehe.

bild bevis på nutellis mackorna får ni när tovelisa har åkt hem
jag vill nämligen ta vara på tiden jag har med min lilla plutta när
hon är här!

Hoppas ni mår bra, för det gör viiiiiiiii :)

tuddeluuuuuu!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror jag ätit nutella-mackor två gånger i mitt liv. FÖrsta gången jag testade på rostade mackor, och älskade det. Andra gången fick jag hem en burk vit choklad-nutella från Belgien och åt på smörgås.. ååååh (dregel)..



Fast det känns alltid lite mer som efterrätt för mig, så det är knappast när jag är mack-sugen, haha. Men hur gott är det inte?!



Ta vara på tiden med Tovilisa nu, och krama om henne rejält!

2010-12-18 @ 08:51:50
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Bra jobbat med mackorna :D Och hoppas att brödbaket går bättre för er idag!

Hoppas även att ni hade en jättefin dag!

Puss<3

2010-12-18 @ 17:27:53
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Lina

gott att du mår bra, kanske var nutellamackorna som gjorde susen!

Lycka till med brödet!

kramis

2010-12-18 @ 19:02:23
URL: http://babolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0