Ni ni ni ni ♥

Tack älskade finisar för alla krya på dig kommentarer!
jösses. ni är underbara och sprider sån glädje och styrka ska ni veta ♥

jag tror era kommentarer har friskusat till mig lite. inget illamående just nu iallafall, WEHO!
fast å andra sidan så har jag ont i hela kroppen (bara för att försätta mitt oändliga klagande).

men men men vill ni veta något roligt? HIHI. MITT RUM ÄR KLART PRICK KLOCKUS TRE IDAG.
så jag och mina starka armar och ben (not) ska börja släpa in alla möbler på rummet i eftermiddag.
(= mamma, pappa och elin får släpa) tehe. men vafasen, jag är faktiskt sjuk :O:O (oj, vilken nyhet..)

men före det ska jag se till att ta mig en välbehövlig promenix till villan på (förhoppningsvis)
sista samtalet med min "kära" tant. säga hejdå till henne och hoppas att inte ännu en helg
förstörs pga samtalet. ingen skola idag heller, men jag tänkte skicka bud med elin att ta hem min
idrotts ledarskap & coaching bok som jag måste ha inför ett prov på onsdag.

och vet ni? jag är taggad för en gångs skull! provet SKA gå bra.

okej. nu mår jag illa igen. så jag sätter punkt här.

PUSS PÅ ER ÄLSKLINGUSAR ♥

/sjukpetris med friskkanin


Kommentarer
Postat av: Maja

Kul att ditt rum blev klart idag, och det är klart att du inte ska släpa om du är sjuker gumman.

Hoppas att den lilla tanten inte förstör helgen för dig, och hoppas verkligen att det blir sista mötet.

Puss<3

2010-12-03 @ 16:15:47
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: emma

Åh, krya på dig Petra, även om du mår lite bättre nu! magsjuka är iiiiiinte kul att ha. :(

wiiihh, vad kul att rummet snart är färdigt! :D Du måste visa bilder sen!! *hoppar otåligt upp och ner



Lycka till med pluggandet! :) ha en jättemysig fredagskväll finaste du. Du är så sjukt söt :D

KRAMAR!<333

2010-12-03 @ 18:08:54
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0