Ny vecka, nya tag, en (förhoppningsvis) frisk petris

Hej på er! (shit jag lät som hon i den där com hem reklamen när hon ligger på en brits som en avatar figur..)

hur mår ni idag? jag är helt lost. fast jag mår bättre idag än igår, piggare i huvudet men kanske inte i kroppen.
kan vara för att jag har sovit 14 timmar inatt. ja herredumilde, sen när skedde detta senast då?!

åt en rejäl frukost innan och hoppas att jag får lite energi för att orka ta mig till skolan och hämta läxor.
känner mig super stressad verkligen. imorgon har jag en svenska redovisning, på onsdag har jag coachingprov & i bilden ligger jag efter i hur mycket som helst och till onsdag har jag även engelska glosläxa som jag måste plugga på.

jösses. det är inte alls mycket egentligen men om man heter petris & inte har haft några läxor sen man blev
sjuk och gick på dagvård så är det rätt mycket att ha allt det på en vecka. kunde dom inte spridit ut det lite?

yeye. jag ska fixa till mig nu så jag inte ser ut som en död fisk.
sen traska till skolan & hoppas på att jag inte möter någon snygging.

*GRAAAAOW(låtersomentiger)GRAOOW* smexigt värre..

såhäääär mycket älskar jag skolan..

PYSSHAJ så länge.

ps. jag fortsätter med de "30-dagarna" imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Skolan är aldrig skoj, speciellt innan jul lyckas man jämt få 1000 läxor x( Kram på dig.

2010-12-06 @ 13:23:19
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Maja

Hoppas att du fick en jättebra dag gumman, och jag håller verkligen med dig. Förra veckan hade jag 2 prov, 2 redovisningar och ett läxförhör, på EN OCH SAMMA VECKA! Sjukt mycket, man blir helt tung i huvudet..

Puss<3

2010-12-06 @ 17:20:50
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0