Off to the tandläkare!

dagens planer ser ut såhär:

8.30 - tandläkarn
11.00 - följa med denise till arena hallen (ska visa henne så hon inte går vilse, hihi)
13.00 - lunch med fisen hos moi!
17.00(?) - hämta mig älskling på tågstationen!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHOOOOOOO!
erkänn att ni är avis?! visst visst visst?!;D HIHI.


puss på denna dagen som kommer bli b-b-b-b-b-bääääst.

(en liten smytitt på mitt rum som för övrigt nästan är färdigt!)

kameran is on laddning inför min och tovelisas bravader ;)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Blir snyggt! :D kram.

2010-12-16 @ 12:12:21
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mosh, låter som en världsbäst-dag :o YES, jag erkänner, jag ÄR avis.



Fast inte över att du bor i Halmstad långt åt helsike och har sugiga tandläkare :D :D



HAHA, jag kan SÅ känna igen din och Elins knäckebröd-konversation där nere. PRECIS så är det med mig och min pojkvän också. Han är spontan och glad och jag vill också vara det!.. (vi får hoppa att vi smittas av dem? :3)



sv: BUSUNGE! Sno jullov redan. Fy skam. (fast det är väl värt det, för Tove.. pfffft).. Jag skulle givetvis smsa, men nu förstår jag att du kommer ha fullt upp med din lilla toka där borta.



HÄLSA, FÖR GUDS SKULL!

2010-12-16 @ 12:43:25
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0