Petris, Denise & myskvällar?

Godmoooooorning bloggis!

Hur mår ni finisar?
Jag mår ehm, förkyld -.- min hals värker som sjuttan, även om jag knarkade halstabletter igår.
uff å fy. får väll hoppas att det går över när jag gifter mig.. maaaaybe? jahoppjahej.

                                     

till gårdagen då.. som vanligt tänkte jag & denise ha en myskväll med godis, prat & mys..
men icke. som vanligt blev det ändrade planer och tillslut hamnade vi hos en ponke med fina
vänner på en luuuuugn spelkväll. man näst intill somnade så lugn var den faktiskt. hihi.

det var ruligt och skönt eftersom jag måste ta det lugnt nuförtiden..
mina värden är skit men jag försöker leva ändå så gott det går.



idag är schemat näst intill fullspäckat. jag och my dear har många saker att hinna med men
men samtidigt ta det väldigt lugnt, undra hur detta ska sluta? xO

♥ Åka till stan och köpa paket till paketleken
♥ köpa hellolunch och ta med till jimmy
♥ traska till jimmy där det ska bakas cheesecake till ikväll!
♥ köpa partyhattar (med glitter på! micket viktigt! hihi) och serpentiner
♥ hinna duscha & fixa iordning oss innan halv fem (good luck..)
♥ hämta jimmy, storebror och lynette (brors flickvän) halv fem
♥ köra till skrea där kvällen ska spenderas väldigt lugnt och fint hos
jimmys & lynettes syster med familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0