Siiiiiss is home again!

tjollaaaahopptjollahej!
för att börja dethär bra så måste jag säga att jag är på ett strålande humör just nu.
aningen trött efter inte så många timmars sömn men ändå så himla himla gladiiiis!
klockan ringde sju imorse och då steg jag och elin upp, klädde på oss och tog sen bilen
till konditoriet regnbågen i stan. vi köpte en massa frallor i olika former och körde sen till
tågstationen (ja tovelisa du vet vår jäääääätte mega stora tågstation?;)) & hämtade ett
styck solbränt gulligt par :) åhjisses, vad jag insåg att jag har saknat min storasyster!
hon är för bra för att vara sann min syster ♥
iallafall så körde vi hem till deras lägenhet och dukade upp frallefrukost! MJUMMIIIEE.
sen dess har vi hunnit med att kolla på bilder sen deras semester, blivit avundsjuka,
tagit en powernap och nu sitter jag här och har snattat deras macdator lite ;)

vi ska strax åka och handla lite och sen kör dom hem mig och elin.

ikväll ska jag träffa mitt hjärta och prata vett med henne, mysa & äta godis!
TJINGELONG!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, frallfrukost! Så gott det låter (du gör mig avis, dumsnut!). Jag är glad att du är så glad, det gör Emli glad att Petris är glad :D



sv: Tehe, det gör du med! Denise och du kämpar på superbra tycker jag, fastän ni fortfarande är lite snurriga i skallen och inte ser hur smala ni är. Och jag ser inte alls stor skillnad på er. Vadå siffror? Ni ser båda väldigt smala ut, enligt mig.

2010-12-30 @ 11:28:45
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: deniiise :)

Om det är någon som är söt så är det ju du hjärtis! <3 Finns knappast någon bättre, inte någon jag träffat iaf,, hihi <3

Tur för dig att jag ska träffa dig ikväll för vet du? JAG SAKNAR DIG! :O<3

2010-12-30 @ 13:35:40
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Elin

Sådana här inlägg räddar lite grann, man vet att man kan bli glad. Och hur glad blir man inte av att höra att andra mår bra?!

Stå på dig, kramar

2010-12-30 @ 14:28:48
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHHAA, typiskt Petra - favorisera den "unika" och den som är annorlunda. Som att man ALLTID vill ha den svarta kaninen bland massor av bruna, eller bara den vita hästen bland alla svarta.. Hahaha!



Vad har du på dina frallor? Berg med gurka, förstår jag!

2010-12-30 @ 18:50:30
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0