snart så kommer T....ovelisa hem till osssssss..

..HIHI. åh nu är det snart bara en endaste dag kvar tills jag får träffa min älskling.
AND I CAN´T WHAIT :O wiie. det ska bli så underbart att ha henne här!

här i vår..ehm lilla håla. tove bah "ehm petra skulle vi inte hem till dig?"
petra: "jo, vadå vi är ju här?" "bor du i en skokartongstad?" eh ja tove. AJ REALLY DO.

men det är mysigt må jag säga. men att alla känner alla.. njaee..
SÅ illa är det faktiskt inte. alla vet bara vilka alla är, haha ;)

...

förövrigt så har dagen varit bra blandat med ångestfylld irriterad och allmänt trött.
tror jag håller på och bli förkyld. och det passar INTE nu när mitt hjärta kommer hit.

hur mår ni?♥




Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, kommer hon SÅ TIDIGT? Jag har inte ens fått jullov än, på långa vägar! Men ni har det? :o :o :O (sjukt avis)

2010-12-15 @ 06:35:06
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0