Suck på mig själv suck suck suck

jag känner mig ensam, så ensam så det nästan gör ont faktiskt.
vad gör jag här, om jag ändå bara mår dåligt av att vara själv?

ångesten är skyhög fortfarande och jag tror det blir en pling hem till mammsen strax
för att prata lite medans jag lagar mat.. ja jösses så löjligt egentligen..
"petra 18 år här, men kan INTE laga mat till sig själv.."

MEN. har jag bestämt mig för att klara detta så ska det fan gå bra!

petris är inte den första som ger sig. you know :)
HIHI. åh vad jag älskar när ångesten övergår i nervöst fnitter ;)

opassande men dock så fin bild. Grekland 2008 ♥

Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Finns 5 min bort

Ett telefonsamtal och jag är vid din sida



Du fixar detta vännen, det vet jag att du gör för du är så in i helvetes stark!

<3

2010-12-21 @ 18:55:22
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det klart du klarar att laga mat, Petris, du är bara lite skrajsen. Och det är alla ibland. Det är bara att ta sig an utmaning och klara den (med eller utan bravur!) och sedan vara jäkligt stolt överåt. Och att vilja ha stöd och uppmuntran på vägen, det är givet.



BUHUUU, du måste ju skriva rätt på mattetalet! TRÄNA TRÄNA, det är bra för din hjälpa, Petra! (hahahaha)



Var är du någonstans, helt själv? Var är alla andra?

(börjar drömma sig bort till en egen lägenhet)



Jag har skrivit till Denise att hon inte får träna nu! PANG PANG, så är det!

2010-12-21 @ 19:09:57
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Nevermind frågan om var du är. Läste just inlägget under. Tehe.

2010-12-21 @ 19:10:33
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0